op Vancouver eiland

22 mei 2015 - Saanichton, Canada

Vanochtend vroeg opgestaan, na de diverse berichten die ons uit de slaap haalden ( ja tijdsverschil) maar leuk alle felicitatie die er voor Jan binnen kwamen. Ik heb hem de dag beter laten beginnen met een dikke kus en wat kleine cadootjes van onze reis. Na het ontbijt op weg gegaan om de na camper te halen en dan de spullen overpakken en dus ieder met een camper de Dreamer weg te brengen.Jan reed in de Dreamer en had de navigatie ingesteld en ik in de na achter hem aan. Jan moest de tank nog vol gooien voor het afleveren, dus toen hij afsloeg ik er achteraan, maar hij was verkeerd dus rechts, rechts en weer op de goede weg, maar ik kon niet gelijk de weg op druk verkeer en zag Jan niet meer, oké bij een benzinepomp dus moet hij zijn de eerste de beste voor mij, maar geen Jan. 20min gewacht nog steeds geen Jan, want dacht dat hij de weg was overgestoken bij een benzinepomp, dus moest dan voorbij komen, nee dus ben toen maar op gevoel van waar ik naar toe moest, Delta en River road voor een tunnel li.af maar gaan rijden en zo  na 20km op bestemming aangekomen en hoopte dat Jan er was, nee dus, late

1. Alie:
    23 mei 2015
    Beste mensen, jammer en dat op zijn verjaardag. Maar jullie hebben elkaar toch wel weer gevonden? Je bent nu bekend bij de politie, een oproep geplaatst?