YVR. Vancouver. 13.40 u

1 juni 2015 - Vancouver International Airport, Canada

Vanochtend om 8.00 u opgestaan, laatste brood en beschuit gegeten, Jan, laatste koude ei en ook de rest gedragen kleding in de koffer gedaan, gewicht was volgens mij nog binnen de perken. Afwachten dus. Camper ingeleverd was toch nog 20 km vanaf de camping, maar ging prima. Alles was in orde, dus ons voorschot weer terug. Detaxistond al gereed en bracht ons gelijk weg dat was om11 u.

Het was nog wel een 40 km om Vancouver heen naar het vliegveld. We waren een van de eersten die incheqten dus grote koffers snel weg en geen overgewicht . daarna ons laatstevloeibare spullen opgemaakt en brood gegeten. Dus gereed voor vertrek, zitten nu te wachten bij de vertrek in vliegtuig. Dus wij vertrekken om14.40 u

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. P.Stouthamer:
    1 juni 2015
    Beste mensen. Mooi! Jullie zijn er helemaal gereed voor en zitten nu in het vliegtuig en al weer een eind op weg naar Europa. Even niet mee gekregen hoeveel km jullie hebben gereden op Vancouver eiland. Mooi dat de taxi gereed stond, goed geregeld! Als eerste de koffer gedopt, als dat maar niet lang wachten wordt op Schiphol. Zien jullie weer in Nederland. Groetjes van Alie en Paul.
  2. Jannie van der Torre:
    1 juni 2015
    Welkom terug jullie hebben een mooie reis gemaakt ik vond het heel leuk om jullie reis te volgen. Er waren voor ons veel herkenbare plekken in.
  3. P.Stouthamer:
    1 juni 2015
    Sorry, maar ik/we sluiten ons aan bij de bovenstaande schrijfster. Wij hebben ook genoten van de reis blog en er steeds naar uitgekeken voor de volgende belevenissen en foto's. Dank, dat we van zo dichtbij, jullie reis mee mochten beleven. Voor mij (Paul) was het ook, veel herkenning op Vancouver eiland. Alie was al verscheiden malen in de Rocky's geweest, voor mij zo in september ook veel herkenningen. Al ligt er dan bijna geen sneeuw en ijs meer. Laat ik de schaatsen thuis en zal het een zwembroek worden. Groet van Alie en Paul.
  4. Elly:
    2 juni 2015
    Ha travellers,
    Als jullie dit lezen zijn jullie alweer, hoop ik, veilig op nederlandse bodem geland.
    Welcome Back!
    Het was leuk om met jullie mee te reizen vanachter m'n pc.
    Hoop jullie binnenkort in Geleen te ontmoeten!
    Gr, Ellyxxx
  5. Jan en Christine:
    2 juni 2015
    welkom terug in Nederland. Wij hebben genoten van de verhalen en de foto's met veel herinneringen en herkenningen.