in het vliegtuig

2 juni 2015 - Amsterdam, Nederland

We zijn 25min later vertrokken en we gaan via Calgary. Het was aan het regenen toen we in het vliegtuig zaten te wachten. Nu vliegen we boven de bewolking, maar wel wat mooie foto's kunnen maken van Vancouver. Lieve mensen die ons op onze reis hebben gevolgd en de vele berichtjes die we van jullie kregen zijn hartverwarmend. Het is de eerste keer dat ik z'n reisblog heb gemaakt maar ik vind het heel bijzonder en heb ervan genoten. We zijn nu boven Groenland en nog 3.44 u tegaan. Het was even donker aan de rechterkant met de maan en aan de linkerkant kwam de zon op, een gekke gewaarwording. We hebben een eigen TV in de voorstoelen, dus erg modern en bij de tijd, nog niet meegemaakt. Wel lekker kan je al je eigen programma's intoetsen en ook muziek waar je van houdt.ik zie zee, bleu en ijs of bewolking? Er varen schepen, en het wordt licht, dus van slapen komt weinig. Bij thuiskomst maar gelijk even gaan slapen een 2 uur ? En dan in de avond er bijtijds in om het tekort in te halen, want het is een hele ruk. Het is -49* buiten in de lucht, brrrrr. We worden het wel zat, de slaap van vermoeidheid slaat toe, maar het is zo licht en alweer 9.15u, ja ritme is verstoord in slapen en eten. Wel prachtige bergen van Groenland gezien dik besneeuwd. Neem maar een appel, misschien gaat de geeuwzucht dan over. Ja ja we hebben hier meer last van dan op de heenweg.we zijn geland, maar ikwas voor het eerst misselijk omdat we een zeer onrustige landing hadden, op de grond zetten ging prima. Dit is dus mijn laatste verslag, dochter staat in de hal en rijdt ons naar huis. Dag lieve mensen die ons hebben gevolgd, tot ziens Jan en Gea

1. Lilian en Ton van der Hout:
    2 juni 2015
    Welkom weer in Holland, mooie reis gehad en nu uitrusten en alles verwerken.
    Jammer van het koude en natte weer vandaag. Donderdag en de rest van de week beter.

Groetjes van ons.

Lilian en Ton
  2. P.Stouthamer:
    2 juni 2015
    Beste Jan en Gea. Welkom weer in het gure koude Nederland. Om je zo om te draaien weerom te gaan! Maar de koek is op. Wij hebben de voorpret vanaf janurai nog steeds en heb al 19 pagina's met foto's en wetenswaardigheden, als start van onze belevenissen in september. Maar op deze reis van jullie kan je lang teren en wij mochten het mee beleven en kijken. Bedankt en tot ziens! Groetjes van Alie en Paul.
  3. G de Bruin:
    Welkom terug fijn dat alles goed gegaan is Groet van G en G
  4. Rick van Mourik:
    2 juni 2015
    Welkom terug, wat is de tijd toch hard gegaan, (volgens min gevoel).
    Tot binnenkort !.
  5. Janny en Johan:
    2 juni 2015
    Ja we zullen gauw een keer een afspraak maken . Gelukkig weer veilig thuis.

Groet Johan en Janny
  6. Ab:
    2 juni 2015
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. bedankt voor het mooie reisverslag. We hebben ervan genoten en jullie denk ik ook.
    Groetjes Ab en Trijntje
  7. Liesbeth:
    3 juni 2015
    Welkom thuis!

Bedankt voor al jullie mooie reiservaringen.
  8. Elly:
    3 juni 2015
    Weer thuis. De tijd vliegt voorbij! Nu bijkomen van de jetlag en koffers uitpakken.
    Gr,Ellyxxx