Jan 80 jaar en wissel Campers

22 mei 2015 - Burnaby, Canada

Vanochtend weer met de zon opgestaan en vandaag erg warm  23* gewoon in de zon wel 30*  niet om in te zitten. Na het ontbijt de koffers na 4weken gepakt en alles uit de kasten gehaald. De grote koffers weer ihn de opbergruimte en uitgezocht wat we wilde eten. Wat vooruit gekookt en in de diepvries gedaan en om 16.00 u ons warme eten gegeten, andijvie, aardappels en verse worst. Smaakte ons uitstekend. Hierna onze voorraad van van alles in in een grote doos gedaan, dus alleen koelkast en diepvries producten doen we morgen, zo kan het gelijk in de andere camper, ben benieuwd hoe groot/klein deze is. Daarna ben ik heerlijk gaan zwemmen, het heeft een heerlijke temp. Lekker lezen in de schaduw en afval weggebracht, ja een mens kan druk zijn. De zon gaat nu achter de bomen en het wordt dus lekkerder. Ook even foto's gemaakt vanaf zonneterras, zicht over de camping en van het zwembad. Gaan er vanavond vroeg in daar we morgen tussen 8 en 10 de camper moeten inleveren en de andere worden we gehaald om 12 u. Dus een druk dagje en dan naar de ferry Twassannen naar Victoria.  Grt. Jan en Gea

1. P.Stouthamer:
    22 mei 2015
    Beste mensen. Vandaag is het de 22e en is Jan jarig, van harte gefeliciteerd, ook Gea! Vandaag ook de camper ruilen en naar Vancouver eiland, een heerlijk oord. Victoria zal je verrassen, het tenslotte de hoofdstad van BC. Genoeg om te gaan bekijken. Maar jullie hebben je goed voorbereid en weten vast wat er op het eiland te doen is. Geniet het, vooral van het prachtige weer. Groetjes van Alie en Paul.
  2. Lilian en Ton van der Hout:
    22 mei 2015
    Ook van harte gefeliciteerd Jan.
    Geniet van de laatste dagen.
    Groeten van ons.
    Ton en Lilian
  3. Elly:
    Hallo dreamers,
    Jan, van harte gefeliciteerd met je 80ste verjaardag!
    Het is wel apart om dit op zo'n verre plek mee te maken!
    Ik wens jullie een mooie dag met koffie en een hele grote "birthday cake" met 80 kaarsjes.
    Als je weer thuis bent gaan we knuffelen!!
    Gr, Elly xxx
  4. Anne/jan:
    22 mei 2015
    Lang zal hij leve in de gloria.Tachtig jaar en dan nog zo,n reis.Chapeau.Laten we hopen dat er nog heel wat jaren achteraankomen.
    Wij blijven genieten van jullie reisverhalen.Anne/Jan
  5. Wil v L:
    22 mei 2015
    Jan van harte gefeliciteerd met je verjaardag,een gezellige dag.
    En geniet samen van de laatste dagen in dat mooie land.
    groetjes,Wil.
  6. Alida helmer:
    22 mei 2015
    Gefeliciteerd Jan met je verjaardag ik heb genoten van jullie reis verslag met prachtige land schappen geweldig mooi gr Alida
  7. Stephanie:
    22 mei 2015
    Hoii! alles goed met jullie?
    Jan gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Tot snel weer.
    Liefs Stephanie
  8. Jan en Christine:
    22 mei 2015
    Ja, wij sluiten ons aan in de rij om de felicitaties te geven aan Jan en Gea. Proficiat.
    Vergeet Butchert Garden niet te bezoeken.
  9. Astrid:
    22 mei 2015
    Vanochtend een app-je gestuurd om Jan te feliciteren, maar ik zie dat die nog niet gelezen is; daarom ook via deze weg; Jan van harte gefeliciteerd met je 80ste verjaardag en ma gefeliciteerd met je vriend.
    Geniet nog lekker op het eiland (en de mooie zonsondergang); voordat jullie het weten zitten jullie in het vliegtuig naar NL.
    Groetjes van ons 4-tjes