Saanich en Victoria

23 mei 2015 - Victoria, Canada

Van ochtend rustig aan gedaan naar de drukke dag van gisteren ja je merkt dat je 80 bent geworden en ik die jonger is ook. Na ontbijt en de koffers opbergen ons gereed gemaakt om op stap te gaan, de kaarten en folders erbij en uitgezocht wat we wilden gaan doen.. Eerst naar Victoria via hwy 17 en dan komen we uit bij haven, P-plaats opgezocht en money in de automaat gedaan, we kunnen ruim blijven staan voor niet te veel, gunstig toch dit op advies van een medekampeerder. Heerlijk langs de haven gelopen, vanochtend was het eerst nogal bewolkt maar langzaam kwam de zon erdoor en was het 74 F. Lekker op een terras aan de waterkant koffie genomen en alle mensen bekeken. Daarna de hoofdstraat in en gewinkeld en rondgekeken, dan weer terug via de boven straat van de haven en vele foto's gemaakt. Terug bij de camper een broodje gegeten en buttermilch genomen o ja smorgens hebben we ook Hollandse beschuit. En weer op pad naar Fishermans Wharf, camper op een particulier terrein gezet waar niet werd gewerkt en lopend er heen. Leuk om al deze huizen op water te zien en vele leuke kleuren. Daarna via de kust rechts vanuit Victoria terugweg naar onze camping, waar we vele mooie huizen en uitzichten op zee hebben gezien. Daarne zijn we eerst lekker gaan eten zo was het een mooi dagje uit en waren we om 20.30u weer terug op onze plek. We wilden naar de the butchart gardens, maar dat is 52acre groot en dus niet samen te doen, is zoiets als keukenhof alleen van vasten planten en stuiken, zal mooi zijn maar de natuur en bloemenpracht is momenteel overweldigend. Ja zo is onze 2e dag hier op dit eiland al weer voorbij morgen gaan we verder op stap en waar we komen is ook voor ons nog een verrassing. Ik zal jullie wel foto's van de camper zenden en Victoria.

1. Janny en Johan:
    24 mei 2015
    Weer heel wat meegemaakt zag ik
    Jullie zullen onderhand wel heel moe zijn.
    Nou de groetjes.
  2. Christine van Lente:
    24 mei 2015
    Wat leuk om de voor pons bekende plekjes te zien. Prachtige camper.