port Alberni canada bc.

24 mei 2015 - Port Alberni, Canada

Vanochtend vertrokken van Saanich richting Victoria en afslag weg 19 genomen richting Nanaimo, daar hebben we leuke vergezichten gezien maar dat vertel ik morgen wel, moet eerst op de koffie bij canadese man en vrouw vriendin van mijn buurvrouw, maar dat horen jullie dus wel hoe dat zit ga nu weg, doei

1. Alie:
    25 mei 2015
    We waren even in verwarring, hadden een uitgebreid verslag ontvangen op mobiel. En dachten dat terug te vinden maar dat was voor ons alleen. Zijn de kinderen er ook op de koffie vandaag? Ben, Aaron, enz. Mooie Camper, met uitschuif wanden. LUX. Groetjes van Alie en Paul. Geniet van jullie laatste week, het vliegt om!
  2. P.Stouthamer:
    26 mei 2015
    Beste mensen. Het is nu de dinsdag na het Pinkster weekend. Zijn alle volgers nu op vakantie naar Vancouver eiland? Jullie liggen nu in de camper te snorren, in Tofino. Toen we de fam Vissia belde gisteravond, waren jullie net weg. Alie heeft 1 1/2 uur zitten beppen. Tofino is even een rustiger haven dan Victoria en je kunt er genieten van een betrekkelijke bedrijvigheid. Ook hier vliegen de watervliegtuigen
    je om de oren. Aaron, een zoon van Harrie en Teunie, vliegt hier vaak op aan, om zaken te doen met de Indiaanse bevolking Lekker uitgewaaid aan de oceaan? Blijf er nog maar een paar weken, hier is het PET. Het begin van de ijstijd is aangebroken! Wij waren ook onder de indruk van de flora en fauna en het landschap, het is overweldigend en heeft een diepe indruk achter gelaten. Harrie schrok zich een hoedje, toen ik uit de auto sprong en achter een zwarte beer aan ging, Moe nie beer aai nie, en ik wilde dat zo graag. Geintje. Maar het leek zo. Zag een hoge rots, daar sprong ik op, camera in de aanslag en verderop kwam hij weer uit de struiken, beeld vullend. Jammer dat jullie geen tijd hebben om de omgeving van Port Alberni te bekijken. Papermill, een heerlijk plekje aan een ruig riviertje, op loop afstand. Wij hebben er wat gekeken en ons verwonderd, zwarte beren en berenpoep en verse sporen gezien, zouden ze in de buurt zij? De Zee Eagle's van nabij bekeken, eekhoorns door de bomen zien raggen. De grote Zaagbek zien zwemmen, enz. Achterdochtige zalmstropers gerust gesteld, dat we toeristen waren en van ons niet te vrezen hadden en erbij gingen zitten. Knapen van zalmen zien vangen en dan dood geslagen werden met een knuppel. Ik hou op, kan nog uren vertellen, het is jullie reisblog! Groetjes van Alie en Paul.
  3. P.Stouthamer:
    26 mei 2015
    Nog even. Ik lees net, dat ons koningspaar ook vandaag naar Canada zijn gevlogen. Zijn dat ook jullie volgers? Het wordt er druk, de natuur en het mooie weer trekt, ook over een week of 4 in de rij, om de camper weer in te leveren. Weten zij wel, dat het Olympisch dorp gesloten is? Paul