de Rockys (129 km)

6 mei 2015 - Banff National Park, Canada

We hebben goed geslapen ondanks het getik van de regen/hagel. Wel koud bij het opstaan buiten maar ja we zitten ook in de bergen, om ons heen is alles wit. Maar ons weer uitgebreid gedoucht en de haren gewassen, water genoeg aangesloten.

Ik wil in de winter niet op wintersport mij te koud, en nu zitten we er middenin.

We hebben dus van alles wat betreft weer meegemaakt.

Er staan hier wel wat meer Dreamer-caravan's maar ons onbekend, komen denk ik van Vancouver.

We staan op Village II in  Banff waar we 2 a 3 dagen willen blijven en de was doen, en de omgeving bekijken.

Tot schrijfs en bedankt voor jullie leuke en ondersteunende berichtjes.

1. P.Stouthamer:
    6 mei 2015
    Lieve mensen. dat ziet er eng uit, wat een sneeuw ligt er nog op de bergen. en wat een mist. Dat jullie al door een sneeuwbui hebben gereden, toch wel de sneeuwkettingen meegenomen? Ik wil het je vertellen, winter-wandel-sport, is heerlijk! Als je er aan begint, kun je er niet meer mee ophouden. Nu verder de Rocky Mountains in, geweldig. Geniet er lekker van en bekijk het rustig. Groetjes van Alie en Paul
  2. Dicky:
    7 mei 2015
    Prachtig ,he de Rocky Mountains.? Wij stonden ook een paar dagen in het Banff National Park.
  3. Jochem:
    7 mei 2015
    Heey oma en Jan!
    Alles naar wens? Geniet ervan!!
    Groetjes uit Italië,
    Liefs Jochem! Xx