Banff Village park II (4207 km. gereden. tot nu toe)

7 mei 2015 - Banff, Canada

We zijn hier in Banff,  Nationaal Park. Village II. dag 2.

Net met de bus gegaan naar de stad, we hebben een dagkaart voor 2 cad. p.p. en de bus stopt midden in Banff waar we zo de winkel in konden lopen om heerlijke warme choco en wafel  te eten,maar het is niet meer zo koud en de zon schijnt, maar dat hoort erbij. Je moest dit zelf gereed maken en betalen naar gewicht, doch ze hebben het voor ons gedaan op aanwijzing, wel leuk. Smaakte prima.

Ook wat souvenirs gekocht ja dat hoort er ook bij.

We gaan zo verder en maken mooie plaatjes want het weer wordt prachtig blauwe lucht en zon,Het is een leuk plaatsje maar vol vakantie souvenirs en wintersport.

We gaan dus ook met de bus terug en hebben dus veel te zien. Terug bij de camper heerlijk om buiten te zitten en een yogurt te eten. Ja we zorgen goed voor ons zelf.

1. Elly:
    7 mei 2015
    Jullie treffen het met het weer.
    Geniet ervan en snuif de zuivere lucht op!
    Mooi, het gebergte op de achtergrond!
    Gr, Ellyxxx
  2. P.Stouthamer:
    7 mei 2015
    Lieve mensen. Zo dat ziet er geweldig uit, wat een land. Dit zijn even andere kilometers, in de bergen. Mooi weer en nog een pak sneeuw in de bergen en zelfs nog in de dennenbomen. Dat wij dat over 4 maanden ook gaan zien, kunnen nu bijna meer wachten. Alleen zal er dan niet meer zoveel sneeuw meer liggen. Gaan jullie nog sleetje rijden? Lijkt me gaaf ergens op een bobbaan. Wat een mooie reis hebben jullie al gemaakt en het houd niet op. Zien reikhalzend uit naar de volgende belevenissen. Groetjes van Alie en Paul
  3. Alida helmer:
    7 mei 2015
    geniet met volle teugen van jullie reis verhaal . geweldige op namens ,dat zijn heel wat kilometers die jullie al afgelegd hebben . wat een groot land is het en prachtig. dank dat ik mee mag genieten .en nog veel moois op je verdere reis.
    de groeten van Alida.
  4. Geertruida Riesenbeck:
    9 mei 2015
    Leuk om jullie ververhalen te lezen.Mooi land he, ik wil er zo graag een keer heen en jullie reisverslag maakt me nog nieuwsgieriger.