Qualicum Beach voor

29 mei 2015 - Qualicum Beach, Canada

vrijdag 29-05-2015

Vanochtend met stralende zon opgestaan, buiten iets frisser door de wind, maar toch lekker.
Rustig aangedaan en weer heel wat plaatjes geschoten, maar wat we moesten nemen niet gezien, n.l een walvis in de baai voor ons, z'n staart moet goed te zien zijn, jammer kans gemist. Dus je begrijpt wij weg 19a langs de beach genomen en misschien nog eens te zien. Op diverse plaatsen bij open zee gestopt,maar wel een zeearend gespot. Verder is de achtergrond heiig van de warmte. We staan weer op een mooi plaatsje vlak aan de zee, strait of Georgia. We genieten nog van al het moois onderweg en realiseren ons dat het snel voorbij gaat.

1. Alie:
    30 mei 2015
    Beste mensen, ik had toch al gezegt dat je de camera paraat moet houden. Eerst de trein en nu dit. Maar ja, wat heb je aan een staart? Geen papparatie diploma. Het schijnt, dat we heel misschien toch hier zomer gaan krijgen, hoe lang weten we niet. Weer flaneren langs de Strait van Georgia, dat gaat vast opvallen. Als jullie maar wel weer mooie plaatjes geschoten hebben. Eindelijk was hij er, de Balt Eagle. Zondag over naar Vancouver en camper inleveren, of maandag morgen? Goed drinken op de terug vliegreis! Jatlag, niet te verwaarlozen!!! Groetjes van Alie en Paul.
  2. Elly:
    31 mei 2015
    Hallo,
    Jammer van de walvisfoto!
    Is altijd uniek zoiets om te zien. Was geen fotomodel waarschijnlijk, haha
    Neem het allemaal goed in jullie op want het gaat nu snel voorbij.
    Gr, Ellyxxx
  3. Christine van Lente: