Fort Langley, Vancouver, Canada

30 mei 2015 - Fort Langley, Canada

Vanochtend dus rustig vertrokken om 10u en richting Nanaimo waar ik nog wat wil kijken in de oude stad, maar na 30 km waren we er en geen plaats voor te camper te vinden en hadden we een dubbele, schoot er net een auto in, jammer en dus maar doorgereden naar Ferry voor de overtocht. Daar aangekomen had Jan z'n haast en schoot he betalingshokje bijna voorbij. Lachen door ons en de medewerkster. Alles liep dus goed af en na betaling mochten we in de rij gaan staan. We hebben een wachttijd van 30min gehad en de overtocht is 1.30min. We waren om 14.30 u aan de overkant in Horsshoe Bay. Toen weg 1 op en bij afslag 58 eraf, dus bijna om heel Vancouver gereden. We zijn op deze camping aangekomen om 15.30u en nu buiten even de mail en dit bijna laatste epistel verzenden. Het is nog steeds fantaties weer, ook op de boot in open shirt buiten gezeten aan de zonkant ,want de andere schaduwkant was goed winderig en fris

1. Alie:
    31 mei 2015
    Beste mensen. Het einde van de reis naderd en staan vlak bij het vliegveld, Fort Langley, de koek is op! Wat een reeks van een belevenissen, het kon bijna niet op. Jammer dat er geen plaats was op de camp ground bij Nanaimo. Zonder kaartje geen overtocht. Wij beleefte het dat zelfs de bus-chauffeur zich vergiste. Het piep kleine ritje vanaf het busstation naar de Ferry en reed zo het verkeerde parkeervak in en rare toeren moest uithalen om in het goede vak te komen. De bus vertrekt als eerste van de boot. Wij willen zo anders dan anders terug reizen, wel weer naar het busstation. Maar vanaf het busstation met de trein naar het vliegveld. Geen taxirit meer van 30 dollar pp. Hoorde vanmorgen vroeg jullie bericht al binnenkomen, maar we lagen nog veel te lekker tussen de 'vette lappen'. Jullie liggen nu ook lekker te ronken. 05.15 uur. Even eruit, om wat voor je zelft te doen maar dan vlug weer te kooi. Geniet nog van jullie volle dag in Canada en heb een rustige terugvlucht. Zo is het donker en zo weer ochtend. Als ik het goed heb, nemen jullie inderdaad het mooie weer mee! Vandaag de verwarming nog even aan, om de kou er uit te halen en dat eind mei! Groetjes van Alie en Paul.
  2. Geertruida Riesenbeck:
    31 mei 2015
    Lieve Jan en Gea, wateen plezier om jullie reisverslagen idere keerte lezen, steeds iets verrassends meegemaakt..We wensen jullie morgeneen goede terugvlucht! Tot ziens.
  3. Christine van Lente:
    31 mei 2015
    Dan gaat het ineens snel. Fijne dagen nog en een goede vlucht naar huis.
    Groetjes Jan en Christine
  4. Jan en Christine:
    31 mei 2015
    Goede terugreis en tot ziens