leuke ontmoeting (70 km)

19 mei 2015 - Burnaby, Canada

Vanochtend weer met zon weggereden naar.Weer een prachtige dag, rustig opgestaan en gaan kijken bij Horsshoe Bay waar je naar Nanaimo kan met de ferry, het is een goede weg nr. 199 en naar HB nr. 1 en diverse foto's gemaakt .Verder op weg naar Vancouver  doorgereden naar de camping Burnaby Cariboo en voor 3 nachten besproken we stonden op nr. 173 het zijn wel kleine maar goede plaatsen. Er was van alles erbij en mooie schone toiletten met een code en ook kon je er heerlijk je was doen met een grote ruimte en veel machines. Het overdekte zwembad en sauna was ook heerlijk met een mooi boven terras. De jacuzzi was lekker warm. Heerlijk in de zon koffie gedronken. We hebben heerlijk buiten zitten lezen en 2x was en droger gebruikt, het was goed schoon en droog. We hebben thee gedronken met Jacintha en haar vriend uit Breda ( zij is marathonloopster)
 Verder is er de mogelijkheid om een rondrit te maken of met de skyline de stad in gegaan maar dat zien we morgen wel, nu eerst genieten van de zon en even bijkomen van alle indrukken.