1 week voorbij (485km)

30 april 2015 - Dryden, Canada

Jan heeft goed geslapen, maar ik onrustig zo langs de weg, niet op een camping

Dat is de verdere dag te merken. Maar de zo'n schijnt en de lucht is al blauw.

We gaan voor 10.00 u. op pad.

De meren zijn nog steeds bevroren. Maar het is niet meer zo ijzig.

De reis gaat heerlijk om 12.00 u. aan de koffie bij een houtzagerij.

P-plaatsen zoals wij kennen is er hier niet bij, we zijn blij als je ergens kan staan.

Ook gewisseld van plaats. Om 14.30u aan de lunch bij een benzinepomp ook wat voor de camper. Allemaal tevree.

Nu het laatste stukje en dan is het voor vandaag weer mooi geweest.

Om 17.15 u. in Wabigoon Lake RV park. H.way17.

Waar de was draait en droog wordt gemaakt en ook WiFi, dus helemaal voor elkaar.

Net lekker gegeten en de afwasmachine draait.

John en Angelique zijn in Dubay.

Grt. Jan en Gea (1935 km)

1. Elly:
    Hai Gea en Jan,
    Boven jullie reisverslag staat 30 mei. Gaat de tijd daar sneller als hier? Jan, heb je je Friese doorlopers niet bij je? kun je een baantje trekken op zo'n mooi meer!
    Veel plezier!
    Gr, Ellyxxx
  2. P.Stouthamer:
    1 mei 2015
    Hallo Gea en Jan: heb even zitten snuffelen, waar jullie vertoeven en wel in de Sunset Country in het hart van Ontario. Het gebied staat bekend om het vissen en jagen. Pas op zware beren en je kunt zomaar tegen een Eland aan lopen. Neem je jachtgeweer mee Jan, als bescherming. Geniet het verder samen, wij volgen jullie op de voet. Alie en Paul
  3. Geertruida Riesenbeck:
    1 mei 2015
    Hallo Jan en Gea, leuk om te horen dat het goed gaat. V.w.b. overnachten buiten een camping ik ben ook nooit gerust dus gek is het niet. Leuke foto van jullie, zien er al helemaal ingeburgerd uit.

Groeten, Truus en Paul
  4. Anne/jan:
    2 mei 2015
    wat gaat het snel,alweer een week voorbij maar wel met heel veel ervaringen rijker.Geweldig.
    Hier hebben we zon,welliswaar maar een dag maar daar profiteren wij dan ook van.
    Wij kijken uit naar jullie volgende bericht zodat we een beetje mee reizen.
    Warme groet
  5. Christine van Lente:
    4 mei 2015
    Leuke foto's en een prachtig reisverhalen. Herkenbaar de kilte, het ijs en de sneeuw op de meren. Veel plezier samen en geniet!