Sneeuw en ijs (495km)

29 april 2015 - Rossport, Canada

Vanochtend heerlijk op de camping gedoucht en haren gewassen en om10.00 u vertrokken.

Net voorbij de camping via heuvel afdaling een bevroren meer in het zonlicht het overviel ons dus snel fototoestel gepakt maar niet mijn laptop.

Maar onderweg heel wat meer ijs en sneeuw gezien. Volgens zeggen had het een week geleden nog gesneeuwd. De lucht is wel ijzig. In de middag wat lichte regen maar ook weer de zon.

ook hebben we een Eland/Hunter gezien aan de zijkant van weg 17.

2 campings waren onderweg gesloten en we staan even voorbij Rossport bij een truckers café en benzinepomp en winkeltje (Gas&Variety)  waar we 18.00 u. zijn gestopt. We mochten daar overnachten.

Hoop dat ik kan slapen maar dat horen jullie morgen wel weer verder.

We willen nog niet naar huis en we hebben er 1500 km opzitten.

Het is een groots wijd land.

1. Elly:
    30 april 2015
    Ha Nomaden, zo te lezen genieten jullie ervan!
    Nog geen ijsberen tegengekomen? hihi
    Goeie reis en doe ze de groeten daar vanuit Geleen!!
    Ellyxxx
  2. Janny en Johan:
    30 april 2015
    Wat apart he nog zoveel ijs en sneeuw.

Prachtig om te zien ,het is echt genieten.

Groetjes en nog veel plezier.
  3. Anne/jan:
    30 april 2015
    Geweldig sneeuw en ijs,zie je hier niet vaak,genieten dus,grapje.........
    Blijft een belevenis waarvan in moet genieten,op naar de volgende belevenis.Anne/Jan
  4. Jolanda en Ron:
    Hallo Gea en Jan,

Leuk om jullie verslagen te lezen. Geniet ervan, maar dat is jullie wel toevertrouwd!!
    Ik schrok even van de kop "politiebureau" maar gelukkig waren er geen problemen.
    Wij zijn ons ook aan het voorbereiden op de vakantie en de reis gaat in principe nog steeds naar Duitsland, mits het weer goed is.
  5. Ab:
    30 april 2015
    Wij genieten nog steed mee met jullie reis.
    Groeten Trijntje en Ab
  6. Jannie van der Torre:
    30 april 2015
    Leuk om zo mee te kunnen reizen. Wij gaan vandaag de caravan inladen om morgen naar de culirally te gaan.
  7. Wil v L:
    30 april 2015
    Dat ziet er goed uit,samen in de zon achter de camper.
    Leuk jullie te volgen,groetjes Wil.
  8. P.Stouthamer:
    30 april 2015
    Mooi, jullie waren veilig opgeborgen en konden geen kattenkwaad meer uithalen. Wanneer komen jullie weer vrij? Het is te hopen dat nog niet meer campings gesloten zijn.
    Zet hem op! Groetjes van Alie en Paul
  9. Ad schuurmans:
    30 april 2015
    Het is fijn dat jullie van een leuke vacantie genieten ik.ben blij dat wij daar getuigen mogen zijn groetjes en tot horens
  10. Greet:
    30 april 2015
    Ook ik schrok van de kop politie, ik dacht nee hé geen trammelant alsjeblieft maar het viel gelukkig mee. Afgelopen week waren hier de daken ook wit en dus erg koud dus nog steeds een dikke jas als we gaan lopen. Geniet van alles maar daar twijfel ik geen ogenblik aan!
  11. Christine van Lente:
    4 mei 2015
    Leuk jullie verhalen, het is een prachtig land.