De Trein ( 355 km)

4 mei 2015 - Kindersley, Canada

We hebben op deze camping heerlijk geslapen, maar alleen de nachttrein liet weer zijn getuut horen, allemaal goederentreinen.

Daarna de weg weer opgegaan route 16. en toen de 7 en 9 richting Calgary waar we morgen hopen te komen.

Bij Saskaton hebben we bij Subway lekker koffie en een broodje gegeten, ook was er WIFI. Ook wat geld uit de muur getrokken, ja dat gaat zo hier. Daarna de prairy op, eindeloos, met af en toe een meertje en gele velden (stoppels)

We komen tot Kindersley waar we weer heerlijk inkopen kunnen doen en dan de camping op zoeken Kindersley Campground. waar we wel laat aankomen 19.30 u.

1. Elly:
    5 mei 2015
    Hai cowboys,
    Mooie foto's! Zo te zien gaat het wel goed met jullie.
    Wat een ruimte daar hè? Das wat anders dan het kneuterige Holland!
    Goede reis verder en tot de volgende ronde.
    Gr, Ellyxxx
  2. P.Stouthamer:
    5 mei 2015
    Jansen, jeeeetje, wat een gat! Ze noemen zich zelf een community in de provincie Saskatchewan. Met vele gelovige, zoals Baptisten en Mennonieten. Maar moeten ook geen beren op de weg zien. Leuke hoed Jan. Nu de bergen in en hopelijk niet te veel sneeuw en ijs, tenzij je, je noren mee genomen hebt. Mooie reis! Geniet het verder en we volgen jullie. Groetjes van Alie en Paul
  3. Dicky:
    Hallo Luitjes , Leuke foto's hoor! Die hoed staat je goed, Jan!
    Met korte mouwen aan een bevroren meer--- Bijzonder.
    Ik heb nog kennissen in Calcary Liefs Dicky
  4. Janny en Johan:
    6 mei 2015
    Hallo, Gea en Jan
    Jullie maken wat mee , heel mooi om zo,,n reis te kunnen maken samen .
    Geniet er nog lekker van , hier gaat het goed .tot de volgende keer.
  5. Paul:
    6 mei 2015
    Leuk om jullie zo te volgen, het ziet er alleen een beetje frisjes uit.