Rodeo ( 138 km)

16 mei 2015 - Mount Currie, Canada

Het is weer stralend weer en lekker warm. We rijden de Indianen route met prachtige hoge bergen en mooie blauw/groene meren en snel stromende beekjes dat is echt genieten. We rijden over houten bruggetjes en een slinger weg met 11 tot 16% klimmen en dalen. Weer sneeuw op de bergen en de bladeren aan de bomen lichtgroen gekleurd, heel veel dus om van te genieten samen. We gaan de Indianen route volgen, waar veel rots bergen zijn en diepe kloven, je verwondert je steeds. We kwamen langs een veld waar een Rodeo was, reed er voorbij maar omgekeerd en 2 tickets gekocht en tussen de bevolking gaan zitten op de tribune van ongeschaafd hout en genoten wat voorbij kwam. Een stoelendans zonder stoelen. een varken werd losgelaten en kinderen die moesten hem vangen, grote hilariteit. Bingo waar je de nummers half door drukt die zijn geweest en kleine kinderen van 8 tot 11 op paardjes en circuit draaien op tijd, schattig gewoon. Daarna jonge meisjes op tijd rijden, fantasties zoals ze rijden en toen berijden van koeien en er dus snel afvallen. Toen ri, Pemberton voor een camping maar alles was vol ivm. met een speciaal weekend, dus daar stonden we, goede raad is duur zegt men, maar wij hebben bij een foodhouse  Bichbit gevraagd of we daar mochten staan en dat was oké en wij hebben daar heerlijk gegeten en kregen Wifi,