Vlucht en Aankomst (5993 km. gevlogen)

23 april 2015 - Toronto, Canada

We hebben een fijne en rustige vlucht gehad,  maar wel boven de wolken dus Iceland en Groenland niet gezien.

In het vliegtuig een ontmoeting met Henny van Leeuwen ( collega Stadsring 51), heel verrassend, was op weg naar schoondochter en 2 kleinkinderen die permanent in Canada wonen.

We zijn op Toronto geland om 11.45 u  = 18.00 u. Ned.tijd.

De bus voor transfer naar ons hotel kwam er aan rijden en om even 13.00 u waren we op onze kamer met 2 KingSize bedden.

We Zitten 15 Hoog.

En hebben uitzicht op de golfbanen en het vliegveld en snelweg, maar horen niets.

vanmiddag opgehaald door Canadream om de camper al op te halen, maar daar toch veel problemen met de taal en begrip en ook de vermoeidheid speelde een rol, zodat we onverrichte zaken met taxi naar ons hotel terug moesten, daar heerlijk gegeten en snel ons bed in, want het was een lange dag.

1. Janny en Johan:
    23 april 2015
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en nu uitrusten van de vlucht , groetjes.
  2. Jannie van der Torre:
    23 april 2015
    Mooi dat de vlucht rustig was. Nu even bijkomen en dan op reis, veel plezier.
  3. Alie:
    23 april 2015
    Fijn dat jullie zo'n goede vlucht hebben gehad. Leuk om jullie zo te volgen. ideetje voor deze Keetje ook .....
  4. Elly:
    24 april 2015
    Mooi, dat jullie veilig op de verre eindbestemming zijn aangekomen. Even bijkomen van de jetlag en dan "GAS EROP"!
    Enjoy!!!!
    Groet, Ellyxxx
  5. Geertruida Riesenbeck:
    25 april 2015
    Fijn dat jullie ern goede vlucht hebben gehad en de hotelkamer ook naar jullie zin is. En nu spannend hoe het gaat met de camper. Knuf voor jullie allebei
  6. Anne/jan:
    25 april 2015
    Geweldig,wel hoog,zit je nog steeds in de wolken.Welke kleur roze...........
  7. Jan en Christine:
    25 april 2015
    wij zijn zeer benieuwd naar het vervolg van de reis.
    Genieten