Spannend

21 april 2015 - Amersfoort, Nederland

We hebben onze tickets en de papieren voor beide campers binnen, de koffers beginnen gevuld te worden, maar ja altijd nog wel iets wat er ook bij moet dus morgenavond sluiten we de boel, en moet het goed zijn.

We nemen ook geld mee dus kopen kan altijd.

Wij vinden het leuk dat jullie ons willen volgen en ik hoop dat we bijna overal Wi-Fi hebben zodat de berichtjes doorkomen.

Ons vertrek is gepland Donderdagmorgen  09.40 uur en dan zijn we er om 12.00 uur. dezelfde dag, ja onlogisch maar het is wel zo.

We gaan uit huis om 05.30 u laat ons bed het maar niet horen, want zo beginnen we meestal de dag niet, maarja voor het goede doel moet men iets over hebben.

Dag, dag tot mails.  Gea en Jan.

1. Jolanda en Ron:
    21 april 2015
    Hallo Gea en Jan,

Heel, heel veel plezier tijdens jullie reis. Wij volgen graag jullie belevenissen in Canada. Goede vlucht.

Groetjes,
    Jolanda en Ron
  2. Paul:
    22 april 2015
    Goede reis gewenst van Paul en Truus.
  3. Rick en Monique van Mourik:
    Heel erg veel plezier en hele dikke kus. We volgen op de voet. xxxx
  4. Elly:
    24 april 2015
    Hallo Gea en Jan,
    Ik ben te laat om jullie een goede en veilige vlucht te wensen, maar dat zal wel goed komen!
    Een heel mooie reis gewenst en ik ga via de mail met jullie mee. 1 voordeel, ik hoef geen koffers te sjouwen!