north Thompson ValleBC ( 212 km)

13 mei 2015 - Blue River, Canada

Vanochtend uit Jasper vertrokken en het is 21* met een strak blauwe lucht. via weg 16 en de 5 naar Valemount. we zijn even voor Clearwater op Bleu River Campground om 14.00 u. Het is een zonnige en warme dag  in de middag zeker 25gr. Geniet aan mijn buiten tafel in de vrije natuur. Het is denk ik te warm voor de dieren want we hebben er weinig gezien. Maar de natuur is geweldig we maken het voorjaar mee, alles is licht groen, en dan nog de toppen van de bergen besneeuwd. De was hangt in de zon te drogen beter dan een wasdroger en puur natuur. Ik doe er weer wat foto's bij We hebben nederlandse buurtjes (wormerveer) met 2 kleine kinderen die een ijsje heerlijk vinden. Daardoor in gesprek en Nelis legt Jan uit wat Bleutooth en Movie is en hoe te gebruiken om een filmpje te maken.Leuk maar dat gebruiken wij niet. We hebben Pizza meegenomen en nog een restje chili con carne. het is inmiddels bij ons 22.10 u en achter de laptop en Ans wakker gemaakt via Skype, ging per ongeluk was vroeg in de morgen 7.00 u in Benidorm.

1. Elly:
    14 mei 2015
    Ha kilometervreters,
    Mooie foto's weer! En een beer gezien. Prachtig!
    Geniet er samen heel veel van want voor je het weet zit je weer in het kleine nederlandje. Nix mis mee, maar toch.
    Gr, Ellyxxx
  2. Liesbeth:
    15 mei 2015
    Dag globetrotters,

Alle " Zwemspetters" wensen jullie nog vele mooie kilometers.
    We zijn heel benieuwd naar je verhalen die we wellicht
    in het bubbelbad zullen horen.

Groetjes, je zwemmaatjes