Niagara falls

26 april 2015 - Niagara Falls, Canada

Vanochtend rustig opgestaan en ontbeten en naar de bushalte gelopen en om 10.00 u met de bus WEGA. Redline mee naar Tablerock

Waar we de Canadese Horsesshoe Falls konden horen, zien en nat worden

Heel indrukwekkend. Gelopen tot Queen Victoriapark en daar de Greenline genomen naar Aero Car en weer terug je rijdt dan langs de rivier en ziet overal de 2 Falls en de Rainbowbridge die Canada en U.S verbindt.

Daarna de Bleuline genomen naar Skylon Tower, waar we op het draaiende plateau zijn gaan lunchen. Je draait een uur rond.

Het was  heerlijk rustig en genoten en het smaakte prima, ja ook een ijsje toe.

Daarna naar de TOP van deze Tower en nog wat mooie plaatjes gemaakt.

Weer de Blauwe- en later de Rodeline bus genomen weer terug naar de camping en na deze fijne dag moe maar voldaan om 17.15u weer  in de camper stapte.

Een bus-dagkaart kost p.p. 7.00 cad.  Bedankt A&R. Voor jullie overgebleven Canadese Dollars uit 2001/02?

Vanochtend liep mijn douchewater niet weg. Jan vanavond al het water uit de tank weg laten lopen, dat was het euvel, waarschijnlijk niet goed leeg laten lopen voor de aflevering.

Ook wat moeilijkheden met de electrische verwarming. Stop slaat steeds door. Nu net ook weer. Dus even de schakelaar omdraaien en dan maar onder de warme dekens en zien we morgen wel verder.

Het weer was prima vandaag heerlijk zonnig en helder. Het is nu bijna 22.00 u.

Tot morgen van Gea en Jan die al slaapt.

1. Elly:
    27 april 2015
    Goeiemorgen (maandag 27april), met m'n oranjemuts op en boa zit ik jullie mooie foto's te bekijken! Tis Koningsdag hier in het kleine Nederlandje. Prachtig natuur daar in Canada.
    Wat is de wereld mooi!
    Greetz, Ellyxxx
  2. Ab:
    27 april 2015
    Koningsdag met de zon er bij,vlag uit! Wij kunnen mooi mee genieten van jullie reis.
    Ab en Trijntje
  3. Jannie van der Torre:
    27 april 2015
    Mooi ik zie alles weer voor me. Zijn jullie nog met het bootje tot vlak bij de falls gevaren?
  4. Jan en Christine:
    27 april 2015
    gelukkig heb je je eigen monteur meegenomen.
    Vandaag drinken wij er 1 of 2. Proost.
    Koningsdag
  5. P.Stouthamer:
    28 april 2015
    Ik heb iets niet goed gedaan en had al wel gereageerd. Fijn dat jullie reis nu echt is begonnen en hebben de aanloop, van dichtbij en verder gevolgd. Wat moet dat geweldig zijn geweest bij de Falls. Jammer dat wij daar niet komen. Maar wie weet, de volgende keer? Wat hebben die Canadezen toch met al die paarden namen, horsesshoe falls en bay? Mooi Jan, dat je zelf kan sleutelen en de kleine mankementen zelf kan verhelpen. Geniet het verder en we volgen jullie en zijn reuze benieuwd naar de Rocky Mountains. Laat nog wat voor ons over. Groetjes van Alie en Paul
  6. Rick en Monique van Mourik:
    28 april 2015
    Geniet er van! het ziet er top uit.
  7. Dicky:
    29 april 2015
    Bij thuiskomst van MIJN vakantie 3 of 4 verslagen gelezen.
    Leuk om zo een beetje mee te reizen. Geniet ervan .Roept herinneringen op aan onze camperreis.